MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

ARM DAG!

Kategori: Träning

Idag har jag varit sjut tröt på jobbet jag var inte alls sugen på att träna efter jobbet.
Men jag fick sluta lite tidigare o då blev det träning endå, hade tänkt o träna i kväll men!
Jag klarade av träningen på ca 35min idag.
Sjukt kort vila,+ hoppa till övning till övning.
Detta lede till sjuk pump i både triseps och i biseps.
Särskilt biseps som jag tränade sist och hade minst till till.
 
Så här såg det ut:
 
Smal BänkPress
20kg 10reps
60kg 10reps
80kg 4x10reps
 
Dips
20kg 10reps
30kg 3x10reps
 
Push Downs (pyramid upp ingen vila)
32,5kg 10reps
35kg 10reps
37,5kg 10reps
40kg 10reps
 
Skivstångs Curl
20kg 10reps
30kg 10reps
45kg 10,10,8reps
 
Sne Sittande Hantel Curl
12,5kg 3x9reps
 
Konsentrations Curl
10kg 4x10reps
 
Islutet blev det kortare o kortare vila mellan setten.
Jag fokuserade mycket på kontakt, dvs trycka och curla kontrolerat med vikter man vet att man klarar av.
Det kändes sjukt bra och är nöjd med dages träning.
Nu är det helg och det betyder inget gym.
Funderar det i mott och lägga in ett yoga pass på söndagarna för att få upp lite smidighet, va tror ni om det?
Ha en trevlig helg alla!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: