MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Lite Träning =)

Kategori: Träning

Det har varit några dagar nu då jag har haft ont i magen och måt lite ila så det har inte varit nån träning o prata om.
Har knapt ätit nån mat och så fort jag gjort det så har jag måt dåligt.
Men jag har iallafall gjort lite på huset nu är vårat sov rum nästan klart , jag har lagt golv ,målat tak, listat osv.
Jag har oxå träffat en ny sjukgymnast och jag har fåt ett helt anorlunda chema av han än va jag fått av alla andra så vi får se om han har rätt tänk? Han värkade bra iallafall!
 
Nu i kväll blev det ett pass som bestog av Bröst och triseps (lite gammal skåp mat) =)
Det funkade riktigt bra jag gick på dom lite lättare vikterna o körde sjukligt strikt och 12repsare.
 
Så här såg det ut!
 
Bänk Press
70kg 10reps
90kg 3x12reps
 
Hantel Press
30kg 3x12reps
 
Hantel Press På Sne Bänk
28kg 2x12reps
 
Hantel Flyes (Dropset)
20kg 12reps
18kg 12reps
16kg 12reps
 
Dips
3x12reps
 
PushDowns Med Rep (pyramid upp ingen vila)
8steget 12reps
9steget 12reps
10steget 12reps
 
Push Över Huvet Med Rep (Dropset)
10steget 12reps
9steget 12reps
8steget 12reps
 
Måste säga att det såg ut som och kändes som mina små armar skulle explodera av pumpen jag hade.
det var mycket länge sen jag hade sån pump. kanske lägre vikter o högre reps (12) och muskel kontakt är det man ska köra på?
 
 
Gud va jag vill ha en bätre kamera på mobilen! 
Det går typ inte att få ett kort som INTE är sudigt!
Jaja i morrn är det rehab o rygg och biseps som ska köras sen blir det STHLM.
SI JÅ!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: