MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Ny vecka!

Kategori: Träning

Nu är det en ny vecka och det betyder mera träning =)
I Fredags körde jag lite armar innan vi satt oss i bilen och körde ner till sthlm för att överaska mina syskon.
Julia fyller år den 12 men vi firade henne i helgen istället.
Hur som hälst gick det bra fick grym pump i armarna både i triseps och biseps.
 
Idag var det Rygg och mage som stog på chemat det drog ut lite på tiden efter som jag träffade en snubbe där som jag inte pratat med på hela sommaren!
Men det tog strax över 1 time o träna och det såg ut så här:
 
Marklyft
60kg 6reps
90kg 6reps
120kg 4x6reps
 
Chins
10kg 4x8reps
 
Latsdrag
80kg 3x8reps
 
Skivstångs Rod
75kg 3x10reps
 
Drag i maskin (för baksida axlar/skuldror)
35kg 3x10reps
 
DragonFlag
13,13,12reps
 
Crunches
4xmax
 
Det gick bra idag men fick inte samma flyt som föra veckan, men helt okey endå tycker jag.
 
En till sak som har hänt är att jag fylt år (30) jag fick en del bra saker elverktyg typ sticksåg, tigersåg osv.
+ att jag fick en upplevelse av gumman o TL , jag skulle få köra lambo eller ferrari så det ska bli fett kul =)
 
Jajja ha en bra kväll!!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: