MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

OJOJOJ!

Kategori: Träning

Hejsan!
Idag har jag och min kära far försökt o bytta en dörrkarm + dörr och jag måste säga att det gick sådär.
OK. det gick skit dåligt! dörr karmen var vinn o shev + att golv och väggar oxå var snea som fan.
Men nu har vi den på plats.
Vi är inte färdiga en men kanske på Onsdag?
 
Jag var sjukt tröt efter deta jävla dörr bytte men jag for på gymet endå och körde lite rygg o mage.
Är ganska nöjd över passet särskilt magen fick sig en ordentlig omgång.
har nog inte tagit så bra sen mag fysen på thaiboxningen =)
 
Så här såg det ut:
 
MarkLyft
60kg 10reps
90kg 10reps
120kg 4x6reps
 
LatsDrag
12steget 10reps
17steget 4x10reps
 
Skivstångs Rod
75kg 3x10reps
 
Rod I Maskin För Bak Sida Axlar
6steget 3x10reps
 
DragonFlag
18,14,10reps
 
Cable Crunches
15steget(max) 4xmax
 
Hängande Knä Lyft
3xmax
 
 
Det är ingen lampa över huvudet det är en aura! ;)
 
Satan va min mage brände efter detta, fick bra kontakt i alla övningar så det tog kan jag lova =)
I morrn är det bröst och axlar så kolla in då o se hur det gick!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: