MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Tisdag!

Kategori: Träning

Tisdag betyder nu mera bröst och axlar istället för bröst och triseps som jag körde för.
Passet i dag gick bra, fram sida axlar är inte prio på min lista så jag kör mera mitten och baksida.
Men baksidan körde jag i går på rygg passet.
Ska försöka få mera rund het i axlarna =)
+ att jag vill få störe tuttar, och nej jag tänker inte lägga in silikon!
därför ligger prion på tisdagar på brösten ;)
 
Så här såg passet ut
 
Bänk Press
60kg 10reps
80kg 10reps
100kg 8,8,8,4reps
 
Liggande Hantel Press
34kg 3x10reps
 
Liggande Hantel Press sne (upp)
28kg 3x10reps
 
Liggande Hantel Press Sne (ner)
26kg 3x10reps
 
Flyes
20kg 3x10reps
 
Skivstångs Lyft Uppåt
40kg 3x10reps
 
Hantel Lyft Åt Sidan
10kg 4x10reps
 
Så såg passet ut idag.
Nu ska jag springa o hämta Tindra-li på skolan så vi hörs!
Tja!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: