MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

ÅÅÅ VA TRÖTT!

Kategori: Träning

ÅÅÅÅHHH va tröt jag är idag!
Vårat älskade barn vaknade tidigt + så skrek hon oavbrutet LÄNGE!
Inte nog med det så hade jag svårt att somna + att jag vaknade massa gånger mitt inatten.
INTE KUL!
 
Jag var inte sugen på att träna idag, hade ingen ork och var fett trött i kroppen hade ingen styrka kvar!
Det märktes oxå på passet
 
 
Det ända som gick bra tycka jag var magen, brände så jävulst så jag kunde knappt andas =)
Som ni ser så gick jag ner en hel del i vikt och körde nästan bara 12or.
Hoppas vi får lite bätre sömn i natt så jag kan ta i imorrn.
Nu måste jag gå ut en snabbis med vårat minsta barn så hon får sova!
Annars blir det INTE kul ikväll!
 Kolla bara vilken skilnad det blir bara man duchar ;)
 
 
Gonatt!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: