MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

AJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!

Kategori: Träning

ÅHHHHH va jag var opeppad på att träna idag!
Var både tröt + att jag vaknade att jag var tätt i näsan =(
Nästeppan försvan efter ett tag och efter lunchen for jag och tränade.
Kände mig inte alls stark, jag tänkte då att jag skulle göra nå nytt.
Hög reppare på benen.
 
Började med att värma upp som vanligt med 10min cykel.
Sen supersetta Benspark med lår curl.
Det blev som vanligt där = 25-35-45kg 2x12reps på sista vikten.
 
Över till benböjen där jag värmde upp med 80kg 12reps.
Det var efter det det började!
 
Benböj
100kg 15reps x3sett Kort vila
 
Benpress
160kg 20reps x3sett kort vila
 
Bara efter det så beslutade jag mig för att det fick vara nog, det brände så jävulst i låren och jag kunde knappt gå pga. pumpen i benen!
 
 Vadpress blev det iallafall
80kg 25reps x3sett Kort vila
 
Efter det satt jag i omklädnings rumet o andades som en kol pasiet och hade så sjuk pump i ben+ röv att jag knappt kunde sitta.
Det blev ett sjukt kort pass idag men jag hoppas det tog endå =)
Jag tror jag börjar komma in i nån typ form svaka, känner mig inte lika motiverad som jag gjorde för ett tag sen.
Men man får hoppas att det vänder snart så man får känna sig stark o motiverad igen!
Jag tar mig ju till gymet men det e jobbigt =(
I morgon väntar bröst och axlar iallafall.
Hej hej!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: