MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Bröst&triseps

Kategori: Träning

Tjaba!
Idag blev det att fara på gymet hyfsat tidigt redan runt 10 var jag där!
Det gick riktigt bra idag faktist, jag körde inte så tungt men jag körde mer sett och fick schyst pump i tuttarna och i triseps ;)
 
 
Jag ska försöka och inte ha så lång vila mellan setten uttan köra med lite lättare vikter och fokuresra på kontakt och teknik samtidigt som vilan blir kortare.
Tycker det funkar utmärkt =)
 Tutten på vänster sidan kändes bara bra idag, kände av det lite i slutet av bröstpasset.
Annars inga problem alls.
 
Började skälvklart med bänkpress på låga vikter och ökade 10kg per sett tills jag bara kunde göra 12reps sen gick jag ner igen och så här såg det ut!
 
 
Som sagt vilan mellan setten är inte så lång nu  så jag är faktist riktigt nöjd över hur dagens pass urartade!
Måde faktist riktigt dåligt när jag tränat klart det tog säkert 10-15min efter passet innan jag kunde dricka min protein shake.
Vet inte om det är för passets skull eller om det är för att jag ätit dåligt i morse lr va det kan va?
jaja jag mår väl bättre på ett tag ;)
Ikväll är det jobbet som hägrar och jag hoppas på en lugn kväll.
Ha en bra dag/kväll alli hop!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: