MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

ETT BEN PASS!

Kategori: Träning

Idag for jag direkt efter jobbet och tränade lite ben!
Jag var sjukt peppad men oxå sjukt tröt, skulle endå försöka öka i benböjen.
Men när jag började köra så kände jag att kraften och orken var nån helt annan stans =(
Så jag fick stana på 120kg och det var tungt!!
 Benpressen kändes bätre och jag körde 4sett istellet för 3, efter som det var så tungt på benböjen!
 
Avslutade med lite dropsett för fram o baksida lår, efter det dog mina ben!
Raglade mig till smith-maskinen och körde lite vadpress vilket kändes mycket bättre=)
 
så här såg dagens lila pass ut!
 
såg nu att jag glömt och skriva in ytligare en 7repare på benböjen ska allså va 4sett =)
 
Nä i morrn hoppas jag att det ska gå bätre , blir då bröst o axlar =)
Ha en bra kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: