MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

HURRRA!

Kategori: Fiske

Hurrrrra för mig!
Har varit en gaska bra toppen dag idag =)
Först jag jag och farsan och Tindra-li och fiskade lite aborre, det högg ofta på TL spö och hon blev jätte glad.
Jag fick inte lika mycket som henne men jag fick den största för dagen med en vikt på 0,64kg
Tindra-lis största vägde nästa 0,5kg =) ganska fin den oxå !
 
Pappa drog bara småa snor gärsar =)
 
Vi var uten några timmar och fiskade, fikade och grillade lite korv ca 5timmar!
 
När jag kom hem var jag helt slut i kroppen o var inte alls sugen på att träna, hade ont i ryggen och var tröt.
Men jag tog mig på gymet en då och allt kändes JÄTTE bra =)
Marklyften kändes lätt och tekniken satt bra.
Så bra till och med att jag tog nytt PB i mark 200kg =)
 
1st 5kg skiva gömmer sig bakom dom gula platorna =)
Är sjukt nöjd!
alla övningar kändes bra det var bara hantel roden som var lite jobbig i slutet ;)
Dom hängande ben lyften  måste jag säga att benen kom ner ganska fort dom sista repsen men det brände bra imagen endå!
 
såg nu att jag glömde skriva 3 sett på boll crunches.
Nu ska jag gå o softa o tycka att jag är bäst ett tag. ha en bra kväll!
Hej hej!

Kommentarer

  • AndreasRenström säger:

    Roligt att se att Tindra-Li gillar att pimpla och håller ut så länge på isen, skoj! Grattis till 200 kg mark, inte fy skam!

    Svar: MM det är jätte kul finns det bara fisk så är hon nöjd =) tackar är fett nöjd över 200i mark särskilt när dom sa på sjukhuset att jag aldrig kommer kunna lyfta tungt igen =)
    Magnus Häggström

    2013-04-05 | 16:04:42

Kommentera inlägget här: