MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Muskelbristning?

Kategori: Träning

Hejsan!
Idag när jag var på gymet så skulle jag köra lite bröst och axlar.
Passet gick väl ganska bra endå bortsett från en grej, jag undrar om jag får nån muskelbristning i vänster tutte?
Det kan ju vara nån sträkning oxå har kännt det i ca 1 vecka nu.
Det försämrar inte styrka så mycket men det gör ont när man sträker bröst muskeln vilket inte är så bra.
Trots det tog jag 140kg i bänk idag igen, ville inte gå nå högre då det gjorde så ont.
Ska nog köra lite lättare vikt nästa gång och köra några till reps så det inte blir väre!
 
Jag gick ner lite i vikt ock körde på 12:er som var ganska lätt så att jag inte skulle skada mig mer.
så här såg dagens chema ut!
 
 
Men jag fick en bra kontakt med dåde axlar o bröst idag och det kändes skönt!
 
 
Vägde mig idag och jag vägde in på 95.6kg med kläder på=)
 
Svättades idag!
 
 
Träffade några brudar på gymet och ena skulle slita med sig Tindra-li efter skolan, så jag o tessan för det "lugnt" till kl 19 iallafall =)
Nu ska jag gå o njuta ett tag !
Hej hej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: