MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Nära en spya!

Kategori: Träning

Tjaba!
Idag skulle jag och Kim fara och fiska på morgonen efter jag slutat jobba, men tyvär blev det inget av =(
Hans pappa var sjuk och han skulle vara barnvakt alltså blev det inge.
 
När jag kom hem från jobbet så gjorde vi lite lunch sen var det gymet som gällde.
Ben stog på chemat och vilket ben pass det blev.
Först var jag lite opeppad men blev lite mera taggad när jag kom ditt, det blev inget 100% bra pass men jag är ganska nöjd endå!
 
Jobbigt blev det iallafall även fast styrkan inte riktigt var där kände jag, men i slutet måde jag riktigt dåligt och kunde knappt stå upp.
Var nära och spy när jag kom till omklädnings rummet så jag stt bara o andades ett tag =)
Det måste ju betyda att det tagit ganska bra ;)
 
Benböjen blev bara 8reps x 4sett på 120kg hade ju hoppats på me r=(
 
Humöret på topp =)
 
 
 HUVVA!
Nu är jag föresten ledig ända tills på söndag em och det känns riktigt skönt, hoppas bara våra kära barn inte är hyper och att Elsa blir friskare.
Elsa har eventuelt åkt på RS viruset och är trång andad o hostar och är lite snorig till o från =(
Det är mycket Obra.
Men men vi får se, ni får iallafall ha en bra dag/kväll.
Hej hej!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: