MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Nåt händer!

Kategori: Träning

Som ni redan vet så har jag känt mig orkes lös och svag nu ett tag.
Det är jag även idag!
Gick inte så bra på gymet idag kände mig svag och nöjde mig med 160kg som max i marklyften.
Det går bara sämre och sämre nu =(
+ att jag börjar få träningsvärk och få ont på ställen där jag inte ska ha ont, så jag har bestämt mig för att nästa vecka ska jag inte träna nåt, bara promenader.
Hoppas det blir bätre
Är bara så läss på att vara SJUKT tröt och ha ont överallt.
 
Så sista träningen blir på fredag då det blir armar!
 
Idag såg passet ut så här:
 
Marklyft
80kg 10reps
100kg 6reps
130kg 5reps
150kg 2reps
160kg 1reps
130kg 6reps x3sett
 
Latsdrag
15steget 12reps
17steget 12reps x3sett
 
Latsdrag med V-handtag Kort vila
15-14-13steget 12reps
 
FacePull
40kg 12reps x4sett
 
Benlyft med rumplyft
max reps x 4sett
 
Mage i Maskin ds
65-60-55-50kg 12reps
 
Som ni ser så blir det lägre och lägre vikter + att det känns tyngre och tyngre =(
Blir så besviken, blir det inge bätre efter 2 veckor måste jag kanske fara och kolla varför jag mår så konstigt + är sjukligt tröt.
Men jag hoppas på att efter nästa vecka att jag kan känna mig stark igen och få tillbax min motevation!
 
Nu blir det att fara på jobbet och känna i hopp lite deg!
Hej hopp gummi snopp!

Kommentarer

  • AndreasRenström säger:

    Fan vad drygt! Ibland måste man ta en veckas uppehåll för att komma igång igen, hoppas det blir bättre.

    Svar: mm det hoppas jag oxå, jag "hoppas" att det bara är det.
    Magnus Häggström

    2013-04-18 | 07:48:46

Kommentera inlägget här: