MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

PUMP!

Kategori: Träning

Idag for jag och Tessan på morgon och tränade vilket faktist var ganska skönt!
Det var inte så mycket folk och allt vi skulle ha fick vi på en gång =)
 
Jag fick en jävla kontakt med både triseps och biseps idag och pumpen kom som ett brev på posten!
I slutet på passet kunde jag knapt röra mina armar och dom var typ "dubbelt" så stora ;)
Tessan fick bra träning för axlarna så hon hade problem med att hålla upp Elsa .
 
Jag är helt nöjd med passet idag även om dipsen kunde ha gåt bätre, tränade bara med 25kg extra vikt!
 
I morrn ska jag och Johan boxas lite vilket ska bli sjukt kul. 
Hoppas bara att man kan sova ganska bra så man inte är allt för slut , så att man orkar med!
Måste få upp min kondis lite!
Den är INTE bra=)
Ha en bra dag/kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: