MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Sista träningen!

Kategori: Träning

Idag var det den sista stäningen på ett tag =(
Nu ska jag ta en vilo vecka från styrke träningen och bara gå på promenader.
Jag hoppas att det är att jag bara har tränat lite för tungt så att det inte är nåt annat.
Men dagens trräning gick riktigt bra faktist, fast jag har ont i axlar , armbågar och en tutte =)
Körde mycket 12:or till 15reps på vissa, mycket dropsett och mycket kort vila!
Måste till och med säga att det var en av dom bättre arm passen på länge.
Gick ner ganska mycket i vikter och körde sjukt strikt och fick därför jävligt bra kontakt med både triseps och biseps =)
 Det blev 4 sett på varje övning 4st övningar för triseps och 3st för biseps.
 
När nästa vecka är slut och jag ska börja träna igen så ska jag köra lätt ett tag och fokusera mycket på kontakt.
och kanske köra lite snabbare pass med mindre vila och mera sett =)
Det funkade sjukt bra på armarna iallafall.
 
Nu är det jobbet som hägrar och det är det hela helgen.
Så mu ska jag bara äta massa och få ny energi till nästa vecka.
ha en bra helg alli sammans!
hej hej!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: