MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Tisdag = Bröst & Axlar!

Kategori: Träning

Tja!
Ganska skönt pass jag fick till idag faktist, bröst och axlar skulle köras!
Jag var lite orolig för min axel idag efter som jag har lite ont i den sen jag sov på jobbet sist (ligger i en NER sutten bädsoffa)
Men som sagt va jag ganska nöjd över passet endå jobbade upp mig till 110kg i arbets vikt i bänken vilket kändes bra.
Chemat såg inte riktigt ut som det brukar göra, provade några anndra övningar bara för att variera sig ;)
 
 
Jag tror jag måste lägga om mitt chema lite jag känner att jag har ingen ork när det kommer till axlarna.
Jag vill lägga ner lika mycket möda på alla muskelgrupper.
Men jag kör ett tag till på det här.
 
 
Som ni ser har jag gått upp lite i vikt vilket jag tycker är bra, även om rutorna på magen försviner ett tag så blir ju "hela" jag lite störe istället.
Målet är att väga 95kg med synliga rutor året om.
Väger 94kg nu så några kg till, funderar på att dra en liten deff i sommar kanske bara för att se hur jag ser ut i kroppen då, men samtidigt så vill jag sakta men säkert gå upp så man kan göra en seriösare deff nästa sommar.
Va tycker ni?
 
Ha en bra kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: