MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

150kg

Kategori: Träning

Hejsan i dag var det rygg o biseps som skulle plågas lite.
Det gick väl ganska bra jag känner att styrkan är sakta men säkert på väg upp igen.
Drog en 5x5 på 150kg i marklyftet vilket kändes bra.
chinsen var väldigt tungt idag så jag stanar kvar på 15kg där nästa vecka oxå.
Men roden var lätt med bara 40kg
 
 
Skivstångs Curlaen var oxå tungt och jag fuska lite så jag är kvar på samma vikt där oxå 1 vecka till iallafall.
Jag vill att det ska vara stikt och inget fusk i övningarna.
"ALLA" kan ju fuska upp några extra kg i curlen eller svinga sig upp i chinsen, så strikt ska det vara ;)
 
Curl:
 
Här är några bilder på formen!
 
I morrn är det axlar och mage och för en gångs skull så ser jag fram imott det ;)
Kolla in i morrn får ni se ;)
 
Hej hej!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: