MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Axlar och mage!

Kategori: Träning

Hejsan!
Idag var vi varit istan och gjort lite små ärenden.
Vi var på budo&fittnes och köpte en burk protein pulver och en celsius.
Dena gång blev det päron/vanilj jag tror jag har smakat den förut men kom inte riktigt ihåg?
Sen var det banken som skulle ha nå papper och tessan skulle ha nå grejer oxå.
Efter det var det äntligen gym axlar och mage!
Militär pressarna gick ganska bra 65kg 5x5 och lyft åt sidan med hantel 16kg 6x5sett var tungt men det gick!
 
Mage gick oxå bra och köra dom 2första setten på dragonflagsen "kändes" knappt!
Sen körde jag oxå plankan som ni ser SJUKT länge sen var det man körde den övningen körde max x5sett
Allt var 3-5minuters vila mellan setten.
Nått jag ska ändra till nästa vecka är att köra några till sett med inåt/uttåt rotation.
 
Nu är det helg och vi ska bara njuta den sista tiden som är kvar av semmestern. 
Hoppas ni gör det oxå!
Trevlig helg på er!
Hej då!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: