MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Ben!

Kategori: Träning

Hejsan!
Jag kan ha kommit på varför jag har kännt mig så svag på sista tiden.
Brukar ju väga 94kg utan kreatin när jag vägde mig efter en veckas användning av kreatin nu vägde jag 91kg.
Det kan ju ha nått med saken och göra =)
 
Idag var det iallafall ben som tränades och det gick bra börjar redan känna mig starkare.
Värmde upp som vanligt med cyckel i 10min sen benspark och liggande lår curl sen var det benböj o benpress.
115kg i böjen kändes bra och 170kg i sittande ben press var lätt.
 
Jag fick riktit bra kontakt med vaderna oxå i dag det var länge sen det kändes så bra =)
 
tog kort på mina ben idag så ni kan se skilnaden på det opererade benet och vänster benet.
 
Vänster:
 
Höger:
 
Så så ser det ut, det är lite mindre det på höger sidan men det kommer sakta men säkert.
Men kommer det aldrig bli lika stort som vänster benet och kontakten med musklerna kommer aldrig häller vara lika bra =(
 
Är iallafall nöjd att jag kan göra benböj igen,
alla sa att jag nog aldrig skulle klara av o köra benböj under 90grader så jag e glad endå =)
 
Nu ska vi ta o äta lite mat så kolla in i morrn då det är bröst och triseps på chemat!
¨Hej då!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: