MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Hejsan!

Kategori: Träning

Idag blir det ett dubbelt inlägg efter som jag inte han skriva nåt igår.
Jag hade fult upp igår med att hjälpa att tömma ett föråd som tur var så hade jag Kim och Madde som hjälpte mig så jag sparade in några timar där;)
Men jag han iallafall va på gymet på morgonen och köra lite bröst och triseps vilket gick så där.
Nöjde mig med 110i bänken på 5x5 och det var jobbit. men nästa vecka blir det 115kg ;)
Hantelpresssarna hade jag bara 36kg på och det var lätt, 5x5 där oxå förstås.
Jag han inte riktigt med hela passet så det blev bara 1övning för triseps, Dips!!
Dips är sjukt kul tycker jag och kör hela tiden FROM i dips.
Nöjde mig med 15kg extra vikt där och det var oxå lätt men det blir tyngre varje vecka =)
 
Idag var det gygg och biseps.
140kg i mark, 10kg i chins och 38kg i hantelroden allt 5x5.
Allt var faktist ganska lätt förutom marken, det var tungt men inte så tungt så att tekniken blev alltför lidande.
¨Förstår inte varför jag har tappat så mycket i marklyften men nu ska det upp igen!
 
Curls av olika slag blev det för biseps 50kg i skivstångs curl och 24kg i hammar curlen.
Inget fusk inget gung  , bara så strikt som möjligt =)
 
Nu ska jag upp på taket o fixa nå grejer så vi hörs senare typ i morrn ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: