MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

PUSST!

Kategori: Träning

Ojojoj va jobbigt det var med bänkpressen idag.
Jag var så peppad men det var till och med tungt o lyfta upp stången från stälningen =(
Kan bero på att armbågen är lite fuckt up!
Vet inte riktigt va jag ha gjort men det käns som inflamation typ fast en lindrig sådan.
 
Men allt annat gich bra!
 
Jag hoppas att alla små skador blir bra så man kan börja träna riktigt hårt utan att få ont!
Mest är det ryggen som jävlas som vanligt men det har känts mera nu ett tag =(
Även armbågen och höger axel som strular + givetvis knät på höger sidan.
Ni ser det är inte lätt o bli gammal ;)
 
Jaja nu ska jag försöka göra nån nytta typ klippa gräset eller nåt!
Ha en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: