MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

TUTTAR/ TRISAR!!

Kategori: Träning

Idag har vi varit hund vakt åt en underbar rottis (Akilles) sjukt snäll och go hund måste jag säga.
Det har varit trevligt ser fram imott när vi ska ha han i 1 vecka =)
 
Träningen idag gick så där tycker jag, hantel pressarna och dipsen och push downsen gick bra men jag vill att det ska gå bra på bänkpressen!
115kg var det idag, jag klarade det inte 5x5 så det blir 115kg nästa vecka oxå =(
 
Avslutade med ett dropsett för triseps fick bra kontakt och bra tryck! ska nog lägga in ett DS i varje pass.
 
 
Det som är så tråkit med att träna som jag gör nu 5x5 är att passet tar ju typ en evighet att bli klart!
Efter man har kollat FB, IG mail och dom grejerna så sitter man bara o kollar på samma skit i ca 1½ time till.
Lång tråkigt!
Men men bara o gilla läget!
I morrn är det vilo dag och jag ska kanske ut och fiska  hoppas bara Niklas hör av sig =)
Kolla in i morrn så kanske ni får se en gädd rapport ;)
Hej hej!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: