MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

ZZZZZ

Kategori: Träning

Hejsan idag är jag riktigt trött och jag som var så peppad på att köra tungt på gymet idag.
Men det gick bra endå kände innan jag for att det skulle bli ett piss pass men jag är riktigt nöjd fasktist =)
Jag jobbade up mig till 85kg i militärpressen vilket jag tror är PB?
Tror säger jag för att jag har aldrig maxat i militär press, men jag vet att jag har tagit 80kg 5reps nån några år sen.
Efter tagit 85 1reps så gick jag ner till 70 och körde 5x5 där vilket var ganska "lätt"
magen gick oxå bra att köra plankan körde jag max x5sett och jag tog tiden som jag hade föra veckan.
Gjorde även 13reps i dragonflagen nästa gång 14st ;)
 
Nu är det äntligen helg och man har 2st vilo dagar att ta vara på.
I kväll ska vi till Niklas och Hanna ett tag o hälsa på och i morrn blir det fiske hela dagen med Kim och Madde!
På kvällen i morrn ska jag/vi till Johan och Petra beroende på når kim o madde far hem. annars får vi ta det nån annan dag.
 
Nu ska vi åka så kolla in i morrn om vi fåt nå stora gäddor ;)
Hej då!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: