MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Bra ARm dag!

Kategori: Träning

Det var meningen att jag skulle köra armar i morrn, men efter som tessan skulle in till stan så passade jag på att följa med.
Dom har ingen riktig dips stälning i hörnefors + att dom inte har nått bälte man kan hänga på vikter på.
Sjukt dåligt! 
Det är jätte många i hörnefors som vill ha ett sånt men jag fick höra av en som jobbade där att det är förstor skade risk med den. 
Vilket jävla bull shit!
Då skulle ju "allt" va en skade risk ju!
 
jaja hur som hälst så gick passet bra idag jag ökade vikterna med 5kg /övning vilket flöt på bra!
så här så det ut!
 
Jag tycker om att köra lite mera styrke inriktat man märker ganska stor skilnad  på styrka bara på ett tag.
Det tråkiga med att ha så lång vila mellan setten är att man blir ganska uttråkad när man kör själv.
När man har kollat fejan o instagram några gånger på 30min så har man inte så mycket o göra sen =)
 
Idag följer en utav Tindra-lis kompisar hem från skolan vilket ska bli kul för dom. dom leker så bra tillsammans =)
själv ska man vänta till 20 då gladjatorerna börjar.
Efter TLs kompis har farit hem kanske det blir ett glas vin kanske =)
*MUMMS*
 
Ha en trevlig helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: