MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Bra dag för mark!

Kategori: Träning

Idag såg jag fram imott rygg o mag passet!
Men samtidigt så är rygg passet ganska tungt o jobbigt.
Jag hade med mig Tessan som äntligen börjat gyma, så jag fick leka PT mellan mina egna sett =)
Hon skötte sig bara bra ;)
Min egen träning gick oxå mycket bra.
kollade lite grana på youtube igår o marklyfts tips vilket hjälpte mig enormt idag.
Eller så hade jag bara en bra dag ;)
Jobbade mig upp till 140kg i mark vilket kändes ganska lätt det är en ökning med 10kg sen föra passet.
Då var mig rygg ganska mör efter det, men i dag kände jag mig hur fräsh som hälst i ryggen efter åt vilket är bra.
 
skulle säket kunna kasta in nått sett till både i mark och i stång roden även i latsdragen hade jag inga störe problem.
 
Så här såg det ut:
 
Som sagt jag ska försöka öka i alla övningar varje pass så jag går sakta men säkert framåt!
 nu blir det o softa ett tag sen blir det o ta tag i middagen!
ha en bra kväll alla!
TJO!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: