MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Måndag & Tisdag

Kategori: Träning

Jag kom hem så sent igår efter gymet så jag orkade inte blogg så jag gör det nu istället =)
Igår var det ben som tränades, jag hade mycket bättre teknik dena vecka på  benböjen men jag nöjde mig med 5or på 120kg nästa vecka blir det nog 6:or=)
 
 
Men även om det gick ´bra så hade jag tankarna på ett helt annat håll.
Samma idag det gick bra men jag var "inte" där kände mig helt borta i skallen.
Idag var jag så jävla trött så jag måde dåligt, allså RIKTIGT dåligt var nära på att spy.
Måde bätre efter jag var ute med elsa i friska luften ett tag.
Efter Tessan kommit hem frångymet var det min tur och så här såg det ut!
 
Som sagt gick det segt så att tiden räkte inte till jag var tvungen o fara o jobba.
 
Jaja nu är jag på jobbet och ska göra lite nytta så vi hörs senare,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: