MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

tillbax igen =)

Kategori: Träning

Japp nu hoppas jag att jag ska vara tillbax till mitt liv som vanligt nu igen.
Efter ca 6-7 veckors sjukdom.
Idag körde jag en lite kombo, det skulle vara tungt men inte för tungt.
Men jag måste säga att det var tyngre en jag hade räknat med, jag hade bestämt mig innan va jag skulle köra för vikter så jag försökte hålla mig till det.
Men som sagt kändes allt tungt även fast det var mycket lägre vikter en va jag brukade köra med för ca 6veckor sen =(
 
BenBöj
3x10reps 80kg
 
Marklyft
3x6reps 100kg
 
BänkPress
3x10reps 80kg
 
LatsDrag
3x10reps 17steget
 
Dips
20,20,16reps
 
EZ-stångs Curl
3x10reps 30kg+ stång
 
Det var det de.
Nu på måndag sätter jag igång igen med mitt vanliga chema jag ska gå ner i reps o köra tyngre vikter ett tag hade jag tänkt, vi får se hur det går??
Följ mig då!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: