MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

1:a passet i år!

Kategori: Träning

Nu är det 1:a passet avklarat för detta år.
Det var rehab som skulle utföras.
Jag supersettade alla övningar så att jag skulle bli klar fortare, men det blev sjukt tungt.
Jag trode faktist att det skulle gå så där idag men det gick bra trotts allt =)
Körde den vanliga rehaben sen 5sett på 80kg i ben böj och 4x15på 130kg i benpressen.
Börjar kännas riktigt bra nu när jag har värmt upp o så så man kanske ska våga prova lite högre vikter??
 
Bloggen har nu varit lidande i ca 2veckor snart, jag har hafft fult upp med jobb främande osv.
Men nu ska den komma igång igen och som jag lovade i föra inlägget ska jag försöka lägga in mera bilder.
Kom gärna med förslag om ni vill.
 
Nu ska jag ta hand om mina barn o min sambo lite så ni får titta in i morrn o kolla hur det gick när jag körde rygg och mage ;)
 
Hej hej!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: