MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

dag 3 Bajs!!

Kategori: Träning

Idag har jag varit så sjukt taggad o träna bröst o axlar. 
Jag erkäner att det gick RIKTIGT jävla dåligt!
Är så sjukt besviken på mig själv.
Jag var tröt när jag kom ditt kände mig svag och orkes lös.
Undrar om det beror på att jag börjar få "ont" överallt?
Tränings värken börjar smyga sig på.
Kan oxå bero på att jag sov ganska dåligt i natt + att jag har måt lite små dåligt idag + att jag har haft ont i huvä!
Hoppas iallafall att det ska bätre nästa bröst pass.
 
Ja komma på mitt andra bröst pass så se ni va jag menar! HUVVA!
 
Men jag har oxå gjort några kuliga saker idag.
Jag har köpt en vandrings väska på 60L + att jag har fåt mitt paket från fiskeflugor =) ni får kort i morrn.
nu ska jag gå o dränka mina sorger i vatten!!
Go natt!

Kommentarer

  • AndreasRenström säger:

    Efter ett sjukuppehåll brukar det bli minst en skitträning men det är bara att gå och dränka sig och komma igen :)

    Svar: haha jo. men nu misstänker jag att jag var sjuk hela tiden, har blivit sjuk "igen" vart nog aldrig riktigt frisk tror jag =(Hur går det med din träning då?
    Magnus Häggström

    2013-01-31 | 08:10:59
  • AndreasRenström säger:

    Jo, blir man sjuk den här tiden på året verkar det bara gå runt runt och man blir sjuk gång på gång om man har otur. Jag har sakta men säkert kommit igång med styrketräningen efter några år med sporadiska försök (har några månader per år max kört en träning per vecka). Har styrketränat tungt sedan december månad ca 3 ggr/vecka och börjar märka bra resultat (mest styrkemässigt). Brukar hugga eller bröschla ved en dag på helgen oxå varje vecka så det får väl räknas som en fjärde träningsdag ;-) Vi hörs!

    Svar: Ja det är skönt och komma igång! har du nå mål eller kör du ba?
    Magnus Häggström

    2013-02-11 | 18:36:23
  • AndreasRenström säger:

    Jag är ju förstås mest glad att jag klarat av att komma igång men försöker få lite mer muskler och lite mindre kroppsfett. När jag började träna vägde jag 85 kg med en hel del lull-lull ;-) Målet är 80 kg med betydligt mycket mindre lull-lull å mer muskler. Är ute å går och springer ibland för att bli av med hullet. Sen har jag som mål att klara mina tidigare prestationer (när jag var på topp styrkemässigt) dvs 1 rep 140 kg bänk, 3 rep 160 kg marklyft (har aldig maxat), 4 rep 80 kg sittande militärpress och 4 rep 140 kg knäböj. Men det är en bra bit kvar till dess :-) Roligt att följa din blogg, man får liksom ytterliggare inspiration!

    Svar: det var ju inga dåliga siffror =) hoppas det går bra för dig nu då hur mycket har du tappat nu?Ni ska inte upp nåt snart?
    Va bra att du får lite insiration det är det som är meningen =)
    Magnus Häggström

    2013-02-14 | 10:37:03
  • AndreasRenström säger:

    Då var man ju tränad på riktigt, vi körde 5 hårda pass per vecka under flera år, väldigt styrkefokuserat, inte så mycket att bygga massa. Som sagt, det är en bra bit kvar! Väger väl 82 kg nu och då är en del av lull-lullet utbytt mot muskler skulle jag tro. Vi dyker nog upp norröver helgen innan sportlovet, skulle vara skoj att kanske ses och ev. ta ett pass på tenton h-fors :-) återuppväcka gamminnen i den lokalen, ha ha ha.

    Svar: ja det skulle vara skit kul =) hör ba av dig så =)
    Magnus Häggström

    2013-02-15 | 18:32:16

Kommentera inlägget här: