MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Nu är jag tillbax!

Kategori: Träning

Gud så skönt att entligen få träna igen det var den 3/1 jag tränade sist.
Jag har varit sjuk, ont i halsen ,snorig, hostig,ont i huvet.
Mina förkylningar brukar vara i 1vecka men dena var för jävla dryg.
Hur som hälst så gick träningen över förventan idag.
Trode att det skulle gå piss och att jag skulle inte orka halva vikten som jag brukar ta.
Men jag körde på samma vikter som innan jag blev sjuk förutom på benböjen då jag bara körde på 80kg 4x12reps.
Fast jag har gåt ner 6kg då jag inte kunnat äta den mängd jag brukar + att jag inte haft någon matlust alls typ.
Så måste säga att det gick överförväntan =)
 
 
Nästa pass bli lite hårdare =)
Ses i morrn!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: