MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

äntligen tillbax!

Kategori: Träning

Tjaba!
Nu är jag äntligen tillbax till "vardagen" igen.
Det är bara några grejer kvar nu typ fester osv.
Men vi är iallafall hemma nu och det käns som man inte har varit det på ett bra tag.
Vi har varit så jävla mycket ute och ränt så man blir ju lite mongo.
 
Jag har där imott inte varit slö med träningen utan jag har tränat lite andra grejer en gym.
Utegym, med kroppsvikt och sånt.
Förra veckan var det vanligt gym med 10-12reps och 4sett 4dagar iveckan , men lugnt var det.
I veckan kommer det bli lite anulunda kommer köra 5reps x5sett med ganska lång vila mellan setten.
Jag ska försöka bli lite starkare ;)
Igår var vi borta hela dagen så jag började i dag i stället, det blir lite anulunda nästa vecka på grund av att det inte blev nån träning igår.
 
Idag var det iallafall ben som jag tränade och det gick inte som jag hade hoppats på.
Det kändes tungt på 100kg i benböjen som brukar vara lätt.
men jag slutade iallafall på 110kg och gjorde 5x5 där, skulle kunna ta 120 men jag går ut lugnt nu i början.
Benpressen gick väl så där körde på 160kg hela vägen ner så klart.
Det var oxå ganska lätt men som sagt jag går ut lugnt nu.
Vaderna fick sig lite pisk dom oxå men inte 5x5 utan en liten pyramid.
Började på 75 och jobbade upp till 105 och sen ner igen med 15reps ökning/nergång med 10kg/sett
 
i morrn blir det bröst och triseps vilket ska bli kul=)
Nu ska jag bli lite bätre på att fota oxå så det kommer upp lite mera bilder här .
Ha en bra kväll alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: