MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Åter till träningen!

Kategori: Träning

Hejsan!
Nu idag var jag på gymet igen efter ett tags gym uppehåll.
Jag har ju tränat bara inte på gym, jag har ju tränat med kettlebells och kropsövningar, boxning och lite sånt kul =)
Men som sagt idag var det gym och gud så kul det va, jobbit men ku!
Det blev ben och ganska lätta vikter jobbade upp mig till 100kg i benböjen och nöjde mig där. får öka nästa gång.
 
Jag värmde upp 10min på cykel på 8 level.
sen benspark supersett med liggande bencurl
25-30-35kg 12reps x2sett
 
sen var den benböjen
80kg 12reps
100kg 10reps x4sett
 
Benpress fegade jag i
140kg 12reps x4sett (kort vila)
 
Benspark (jobbigt) FST-7
7sett / 12reps 30secunder vila
 
Liggande lårcurl (drygt) FST-7
7sett / 12reps 30sekunder vila
 
Sen körde jag lite vader stående mellan alla sett, efter lår curlen så körde jag 5sett på 95kg 15reps i vad maskinen.
Hatar att man inte får det kontakt man vill i höger vad, får alltid pump i vänster men mycket svårare i höger =(
 
Nu har jag även lämnart in min mobil för lagning så det kommer inte att bli några bilder på ett tag .
Får ta mera sen ;)
 
Är det nån som läser det här som inte har mitt nya numer så pm:a mig på facebook så skriver jag det till er.
 
Ha en bra kväll!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: