MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Axlar, vader och mage + Boxning!

Kategori: Träning

Hejsan!
Tyvärr har jag inte haft tid och skriva i bloggen sen i fredags så det blir dett inlägg idag istället =)
I fredags tränade jag axlar, mage + att jag la in ett extra vadpass.
Det passet var mycket intensivt det var supersett och dropsett på alla övningar så jag skulle bli klar fort.
Fick bra kontakt med axlarna och magen och vänstervad, det är så störande att man inte får den kontakt man vill ha med höger benet men det är väl bara och vänja sig =(
 
Idag så kom Johan A förbi och vi körde lite boxning ute på gården vilket var sjukt skoj (men SJUKT jobbigt)
nu körde vi bara 6 ronder + 2 upvärmnings roder o lite små andra övningar med det var jobbigt endå kan jag lova.
 jag hoppas på i veckan att köra lite "kondis" med däck o  kettlebells och sånt inan vi far till fjälen på fredag.
Då blir det endå att gå 2mil med pakning o sånt men det ska nog gå bra!
är peppad som satan =)
 
Nu ska jag kasta in mig själv i duschn o ja lukt nalta gåt ;)
Sitsa passet idag..
Sen är det semmester/pappaledigt i 2½ månad.
 
Ha en bra dag/kväll alla!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: