MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

BOOBS!

Kategori: Träning

Idag började självklart med lite frulle sen var det ca 1½time med jobb hos pappa.
Det var lite ved som skulle kärras ner i källarn.
Det käns i kroppen när man jobbat några timar, jobbade några timar igår oxå.
Efter det var det gymet som hägrade, bröst och triseps.
Trode jag hade blivit mycket svagare men så var inte falet.
Hela passet kändes bra och jag kände mig ganska stark endå.
Vist lite svagare har jag blivit men jag körde ändå på 100kg i bänken blev bara 12,10,10,9reps men endå =)
 
Bänkpress 
60kg 12reps
80kg 12reps
100kg 12,10,10,9reps
 
Hantelpress På Lutande Bänk
32kg 12reps x3sett
 
Bröstpress i Maskin
80kg 12reps x4sett
 
Flyes i CC
35kg 12reps x4sett
 
Peckdek (FST-7)
7sett 15reps 30sec vila
 
Triseps körde jag jävligt intensivt meed 3övningar jag bara körde efter varandra utan vila
Skul Cruchers 20kg 15-18reps
Sittande priseps press bakon huvet 20kg 12-15reps
Push Downs 40kg 12-15reps
X3sett
SJUK PUMP!!
Avslutade sen med Dips i maskin (FST-7)
15reps x7sett 30sec vila mellan setten AAAJJJJJJ!
 
Det är så kul att man äntligen kommit "tillbax" till gymet efter 2pass , hahaha =)
Ska köra hög repare nu veckan ut sen blir det nog låga repare färe övningar och mera sett och längre vila.
 
Nu ska jag gå och lägga den minsta i familjen hon har varit lite egen nyttig, men vi såg nu att hennes 8tand är ute nu så det kan ju ha en del med saken och göra..
Jaja hare bra alla!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: