MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Lite blandat!

Kategori: Träning

Hej hej!
Igår var jag så sjukt trött så jag sket i och träna.
Jag ska vara ärlig och säga att jag knapt ihåg va jag gjorde igår.
SÅ trött va jag!
 
Så vi pratar om dagen istället =)
Idag blev det lite blandad träning med kettlebell 32kg och massa kroppsövningar.
Tex. Snatch,swings, LCCJ och push press, armhävningar (olika varianter) ,squat och lunges bland annat!
Jag var inte så sugen på att träna idag häller men fick iallafall upp flåset och det var det som var meningen.
Jag räknade inte reps utan körde tills jag blev läss och sen gjorde jag några sett av allt.
Nu på fredag så far jag och Niklas B och en till till fjällen 1 vecka och fiskar men efter det är det tillbax till gymet!
Det ska bli kul börjar sakna gymet =(
 
På tal om fiske resan så kommer nog bilder upp när jag kommer hem.
Hoppas på både snygga bilder och några fiskar oxå ;)
 
I morrn blir det och packa väskan och checka av min lista jag gjort så att man inte glömer nåt.
Är så sugen på att firra nu.
 
Ha en bra dag/kväll!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: