MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Näst sista passet (Jobb)

Kategori: Träning

Idag har jag klippt gräset på gårde hemma det var sjukt långt.
Jag tyckte det inte var så länge sen men? =(
Det blev lite stressigt efter som jag skulle börja jobba lite tidigare idag.
Jag skyndade mig till gymet och speedade på träningen (rygg och biseps)
Måste säga att jag är helt slut i både rygg o biseps, passet var inte lika bra som föra veckan men man kan ju inte ha det bäst hela tiden.
 
Jag ska testa nu ett tag och köra 7 sett och ta ut det sista från musklerna och se hur det går.
Tror det kommer gå fint, sjukt jobbigt men =)
 
 
Nu är det bara idag + på söndag kvar sen tar jag semmester vilket ska bli sjukt nice!
Det betyder hård träning fiske och mycke familje tid.
ÄLSKAR SOMMAR!
Ha en bra dag/kväll!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: