MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

2 Dagsr Update igen!

Kategori: Träning

Igår kväll var det rygg och mage  vilket gick ganska bra, ryggen iallafall!
Fick så sjuk kontakt med magen i dragonflagsen så plankan var sjukt jobbit efter det.
Men som sagt gick ryggen bra, jobbade upp mig till 150kg i marken och körde 5x5 där blir 6x5reps nästa vecka ;)
 
Kolla så här såg passet ut!
 
Det ska stå 6reps till 130kg =) *viktigt*
 
Så här såg dagen arm pass ut:
 
 
Kände mig riktigt stark i armarna idag ökade tex 10kg i dipsen så det blev 35kg 6reps i 5sett.
Det kändes som jag kunde köra på med några kg till men det tar vi oxå nästa vecka =)
Jag hoppas att jag snart kan fokusera mig när jag är på gymet,
även om styrkan kommer så känns det bätre om man är med själv på noterna =)
 
 
Ni får ha en trevlig helg alli hopp!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: