MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

äntligen!

Kategori: Träning

Nu har jag varit och tränat lite lätt för 1:a gången på ca 1 vecka.
Hela familjen har varit sjuka, ont i halsen o snoriga.
Vaknade i morrse med lite torr hals, jag hoppas att den bara var torr iallafall så att man inte blir sjuk igen!
 Dagens pass måste jag säga gick ganska bra även om vikterna inte var så höga, ville inte gå ut för hårt om jag har kvar nå skit i kroppen!
 
Det blev iallafall ett benpass.
Knäböjen kändes riktigt bra, trode att det skulle bli problem efter som jag har haft ganska ont i knät sista veckan =(
Men det flöt på fint o tekniken satt bra + att det inte kändes allt för tungt!
 
Benpark Supersett med Liggande Lår Curl
32kg 12reps
45kg 12reps
59kg 12reps x3sett
 
Benböj
80kg 10reps
100kg 10reps x4sett
 
Benpress
160kg 10reps
200kg 10reps x3sett
 
Stående Vadpress
60kg 15reps
100kg 15reps x4sett
 
Det var hela passet så det var ganska lugnt idag!
 
I morrn om jag inte har blivit sämre igen så ska jag väl försöka mig till gymet igen för ett bröst o axlar pass =)
Det brukar ju vara i bänken det märks mest att man har varit sjuk. kanske är för att bänkpress är hyfsat nytt för mig medans ben har jag tränat även när jag gick i thaiboxing och även kickboxningen så det har jag ju gjort ett mycke längre tag!
 
Ha en bra dag idag så hörs vi i morrn!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: