MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Dubbel pass!

Kategori: Träning

Igår körde jag lite ben på dagen, på kvällen ringde Johan A och ville ta ett bänkpass.
Självklart stälde jag upp =)
vi jobbade oss upp till 135kg och körde några sett med singlar vilket gick riktigt bra, sen gick vi ner några kg per sett och slutade tillslut på 100kg där vi reppade lite ;)
Ett riktigt bra pass blev det!
 
Idag skulle jag o Johan köra marklyft vilket vi oxå gjorde.
Det blev ett riktigt bra pass i dag oxå.
Vi började redan på 75kg och gick sakta upp till 148kg, det var tyvär all vikt kan hade.
Måste oxå säga grattis till Johan som tog PB 2 eller 3 reps gjorde han på det.
Själv så gjorde jag 6or i några sett
 
Vi avslutade med lite skivstångs rod på lätt vikt 70kg 12reps i 5sett.
Sen av slutade vi även det med lite boxning på mitts!
SJUKT KUL!!!!
 
Vi kom överens om att vi skulle försöka köra lite mera på mitts/boxning. vilket jag tycker ska bli skit kul!
 
Nu ska jag gå och dricka en burk kolhydrater gjord av hummle, jäst o massa andra grejer;)
Ha en trevlig påsk!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: