MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

jo men!

Kategori: Träning

Jomen det tar sig!
Idag var det ju axlar o bröst som tränades och det gick bra.
Som vanligt när jag är där så var den där killen där som brukar hjälpa mig ibland.
Jag passade på ett halv hjärtat försök och maxa i bänken när han endå var där.
Det gick väl sådär måste jag väl säga 130kg var "lite" jobbigt sen hoppade jag direkt till 140kg och då blev det fail Sen försökte jag inget mer =)
 
Jag gick ner till 100kg oxå sen började passet och det såg ut så här:
 
Jag är endå nöjd med passet och i cablecrossen så höll mina tuttar på att sprängas=)
Axlarna fick jag oxå bra pump i men inte den kontakt som jag ville ha.
jaja så kan det va!
Blev inga bilder häller idag då jag började prata med nån gubbe i omklädnings rumet och jag glömde helt bort det, får bli nästa gång ;)
ha en bra dag alla hejs svejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: