MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Rygg!

Kategori: Träning

Idag var det så mycket folk på gymet att ALLT var typ upptaget så det blev inget styre inriktat idag.
Det blev "bara" ett vanligt pass, ska nu köra i en vecka bara med ett "vanligt" tränings upp läg typ 3x10reps.
Det kändes konstigt att det inte blev nå marklyft idag, brukar ju alltid ha med det men som sagt var det upptaget överallt så passet såg ut så här
 
LatsDrag
15steget 10reps
18steget 10reps
20steget (max) 10reps x 3sett
 
LatsDrag med Vhandtag
17steget 10reps x3sett
 
HantelRod
42kg (max) 10reps x3sett
 
FacePull
55kg 12reps x 3sett
 
Mage i Maskin
55kg 12reps
65kg 12reps
70kg (max) 12reps x4sett
 
Cable Crunches
Dropsett kom ej ihåg vikterna men max reps x 3sett
 
Toe To Bar
max reps x 3sett
 
 
 
Här fick ni se min håriga mage och mina små tuttar, men det ska nog bli bätre =)
 
Här har ni även ryggen!
 
 
 
Jag är ganska kass på att ta bilder men det får duga!
I morrn blir det armar på marieberg och det är ju alltid kul =)
 
Ha en bra kväll!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: