MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Va knasigt!

Kategori: Träning

Idag var det lite knasigt jag tränade armar och inte rygg =)
Min lila syster kommer i morrn och hon ville fara på gymet med mig o träna rygg , så jag la om det lite.
Det gick faktist riktigt bra idag
Började med triseps med dom "tunga" övningarna som vanligt smal bänk och dips.
Gjorde lika dant på biseps stång curl jobbade upp till 50kg där vilket kändes bra ;)
 Så här såg mitt pass ut idag:
 
 
 
 
Jag fick bra kontakt o bra pump.
och här är beviset
 
Nu vet jag va ni tänker skulle inte han köra styrkeinriktat?
Svaret är jo det skulle jag men nu när syran kommer orkar jag inte vara på gymet i 2 timar. så det får bli nästa vecka =)
I morrn ska det bli skoj o träna med Julia då kanske det blir en lite film kanske ;)
Ska försöka kolla hur mycket jag tar i mark =)
 
Jag ska oxå försöka göra bloggen lite rolige och inte BARA skriva om träning, vi får se hur det går?
 
Bilden tagen på tenton marieberg innan jag gick till jobbet.
Ha en bra dag allihopp!
hej hej!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: