MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Axlar och mage!

Kategori: Träning

Tjaba alla glada!
Idag har jag jobbat till kl 16 och för en gångs skull varit ganska pigg =)
Efter jobbet så for jag på gymet på en gång , det skulle bli ett intensivt pass av axlar o mage.
Jag börjar gilla  det nya upplägget lag har nu med lättare vikter och köra med mera kontakt och kort vila, mera sett =)
 
Kolla här!
 
Jag hade kort vila mellan alla sett och axlarna kändes som stenhårda handbollar;)
Fick även bra kontakt med magen och allt kändes bra.
 
Som sagt jag trivs bra med detta upplägg en så länge iallafall.
Jag ska ha det här nu tills jag blir läs eller känner att jag måste göra nåt annat.
 
Nu sitter jag här o bloggar lite medans Elsa ligger i sängen  och har presis somnat , Tindra-li ska se på nåt program på tv 19.40 YOHIO heter det.  (hennes idol)
 
Undra vad man ska hitta på i kväll då??
Jaja ha en bra kväll/ helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: