MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Bänk o lite trissar!

Kategori: Träning

Tjoho!
Idag var jag och tränade lite tidigare en vanligt då jag skulle på en kurs (bella) ett betalning/bestälnings program som jag ska ha till jobbet!
Jag kände väl att passet var lite halv jobbigt så jag nöjde mig med 100kg ibänken idag och körde nå till sett.
Det blev ett ganska intensivt pass endå och fick bra kontakt med tuttarna och med triseps, spesielt triseps.
Körde hög rep på dom flesta övningarna och pressade extra mycket i slut läget vilket resulterade att trisepsen typ BRAN!
Satan vilken pump jag fick =)
 
I morrn är det vilo dag och jag ska fara och jobba, men jag slutar kl 15 på torsdag så då far jag direkt på gymet på marieberg och kör rygg o biseps =)
Ska bli kul och testa sina nya pwos.
Zip påsen är Craze så det blir nog den jag testar först!
 
Ikväll kommer svågern förbi mest troligt och vi ska fara och fiska lite gädda.
Jag var iväg igår och fick en på prick 3kg den var mycket skadad efter leken och den klarade sig inte tyvärr.
annars brukar jag släppa tillbax nästan all fisk.
Tror det bara är max 4 gäddor som inte har klarat tillbaka släppet =(
Jaja nu ska jag utt o softa ett tag i solen ;)
Hej hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: