MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

BEN SLAKT!

Kategori: Träning

Hejsan!
Idag tränade jag efter jobbet men det höll inte på att bli så!
Jag hade glömt min tag som man måste ha för att komma in + att dom hade ändrat öppen tiderna för bemaningen.
Men det kom faktist en snäll tjej som viste att jag tränade där och öppnade alla dörrar vilket jag uppskatade.
 
Jag värmde upp i 10min på cykel på 8ans level det brukar alltid vara lite små jobbigt men inte idag.
Det kändes som jag kunnde hålla på hur länge som hälst, undra om det har med veckans träning och göra?
 
Sen fick sig benen en match och så här såg det ut!
 
Jag hade mina 3/4 byxor på mig som störde som fan i "botten" läget på benböjen så var jag rädd att byxorna skulle sprika och det kändes bara tajt o jävligt runt benen=(
Det var även länge sen jag körde ett ben pass så tungt men det kändes ganska bra i knätt.
 
Gjorde ganska lätt 12or på 200kg+ i benpressen så jag körde 2 extra sett med bara högern (OP benet)
Vaderna ska vi inte snaka om AAAAJJJJJJJJJ va det brände!
Vadpress i smith maskin kan jag värkligen rekomendera tar som FAN!
 
I morrn är det bröst och triseps och ser fram imott det, hoppas det går lika bra som idag;)
Ha en bra kväll!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: