MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

BLOOOOOODDDD!

Kategori: Träning

I dag var det blod i dubbla bemärkelsen.
Jag for och fiskade med Niklas B o halkade då på en sten i vattnet och gjorde ett svanhopp mer i vattnet med halva kroppen  och landade på handen vilket gjorde lite små ont!
Efeter fiske turen/oturen så skulle jag träna med Johan A på grusplanen bakom oss, med Ketlebells, bildäckssläde , batlerope och sandsäck och en bulgarianbag självklart var allt hemmagjort förutom ketlebellsen ;)
Lite mera hardcore då =)
Redan efter 1varv med släden så ville man spy blod FY FANNN va jobbit!
Särskilt när man inte har kört kondis på ca 2år =)
Det kändes faktist bra i knät oxå och springa lite vilket är sjukt bra.
 
 
I veckan blir det inge gym för min del, ska bara köra det som vi körde idag, fast lite annars varje gång.
Jag har räknat med 3 gånger dena vecka, det kanske låter lite men kom och testa med mig så ska ni få känna själva att det tar på kroppen ganska bra ;)
Och för hoppnings vis så får man upp konditionen lite oxå efter som man ligger på max puls hela tiden typ.
 
jaja ha en bra kväll alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: