MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Bubbel!

Kategori: Träning

Tjaba!
Idag blir det ett dubbel inlägg!
Jag han inte skriva i går då vi fick besök när jag kom hem.
Men iallafall så blev det rygg och biseps igår och det måste varit ett av dom bättre på länge.
Kanske inte det tyngsta passet men det kändes som ryggen skulle sprängas.
Fick duktigt med pump i ryggen *tror inte jag har haft så mycket nån gång*
 
 
Och dagens pass var oxå det ganska bra, fick bra kontakt med axlarna spesielt men även magen!
Det var ganska kort vila mellan setten i militär pressen och endå så kändes det bra på 70kg =)
 
 
Så här såg dagens pass ut!
 
Testade föresten Craze igår och måste säga att det ska jag köpa nån gång.
Testade även  Red Weiler idag och det var oxå bra men måste jag testa lite mera först för att riktigt känna hur bra den är?
Nu måste jag packa min väska ska fara till Skellefteå och jobba hela helgen så vi hör på måndag igen ;)
Ha en bra helg alla!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: