MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Ett lite sent inlägg!

Kategori: Träning

Tjaba!
Tyvär blev det inget moster pass i lördags som jag hade hoppas på.
Det blev istället kettlebell övningar av den balistiska sorten vilket blev jobbigt endå!
Vet inte riktigt hur många reps jag gjore eller vila o så men det var ganska intensivt.
Vi hade gäster som gick runt på gården medans jag tränade och alla var hungriga =)
Men det blev iallafall snatch,LCCJ, Squats, armhävningar och air squats och lite annat smått å gott.
 
I morrn ska jag tillbax till gymet för att köra med skivstänger och hantlar ;)
Ben ska tränas i morgon och jag hoppas det inte är allt för mycket folk på gymet när jag slutar jobbet.
 
Jag hade glömt hur kul det var och leka lite med kettlebellsen, jävligt jobbigt och sjukt bra träning!
TESTA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: