MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

Fiske och mark!

Kategori: Fiske

Rygg och Biseps idag!
Pusst va jobbit det kändes, men det är endå alltid kul och köra rygg =)
Började självklart med mark som vanligt jobbade upp mig till 160kg gjorde bara 5reps på det.
Jag kände att tekniken blev lite lidande så jag la av, skulle säkert kunna göra en 10repare på det men som sagt så fokurerar jag på teknik  och kontakt nu.
Axeln kändes bra idag kände inte av den nåt när jag körde latsdragen vilket är bra.
 
 
Jag såg nu och att det ska stå dropsett på latsdagen med v-handtag ;)
 
Det blev där imott ingen skivstångs curl som det alltid blir i biseps passen.
Alla stänger var upptagna =(
Jag fick duktig pump i gunsen idag kunde knappt ta av mig tröjan efter passet.
 
Ni skulle ju få se bilder på om jag fick nån fisk i går men jag fick ingen på dagen .
For iväg en sväng när kidsen hade lagt sig och fick då en havsöring på 2,76kg och 70cm lång
 
 
 
Det är den störst öring jag fått så det var jätte kul och få känna kraften på den.
Även om den "bara" vägde 3kg så var det en jävla fight den blev ju aldrig trött!
Jag brukar ju alltid släppa tillbax fisk men den här behöl jag och jag fileade den och vi åt den idag, sjukt god=)
Chili, ingefära och vitlök hade jag på enna filen och det blev helt ok!
 
Nu ska jag spela lite spel med Tindra-li sen är det jobbet som väntar!
Hej å hå!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: