MagnusHaggstrom

En Blogg om min träning o lite annat från mitt liv!

PUMMMMPPPP!

Kategori: Träning

Idag som alla andra dagar var/är jag svin trött.
Men jag var tvungen o fara nu på förmidan efter som jag har möte sen jobb.
Det gick faktist ganska bra, kände på bänkpressen att jag hade inte riktigt den teknik som jag brukar ha =(
Men jag jobbade mig upp till 110kg men klarade bara 7reps på det.
Men som sagt med kort vila så får nog tuttarna sitt endå ;)
 
 
Jag fick bra med pump både i tuttarna och i triseps spesielt triseps.
Imorgon är det vilodag och jag slutar kl 9 på morgonen så jag ska försöka ta mig iväg och fiska lite kanske dra årets försa gädda på jerkspöt!
 
Om jag får nån gädda så kommer dom bilderna upp här i morrn =)
Föresten jag kanske inte är anträffbar på ett tag från och med i em, ska lämna in mobilen för lagning.
har spräkt displayen =(
jaja hej hej!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: